#

URJENJE MOČI, HITROSTI IN GIBČNOSTI V TREH DVORANAH

Vadba za nosečnice

Vadba za nosečnice je program, ki je namenjen bodočim mamicam, ki želijo aktivno preživeti nosečnost in si jo s tem še polepšati. Vadba je prilagojena potrebam nosečnic, vodijo pa jo posebej strokovno usposobljeni inštruktorji. Sestavljena je iz uvodnega dela (ogrevanje in dinamično raztezanje), aerobnega dela (20 do 30 min), specifičnega dela za lokalno mišično vzdržljivost, stabilizacijo hrbtenice in medenice ter zaključnega dela (raztezanje, sproščanje). Dokazano je, da zmerna telesna aktivnost med nosečnostjo ugodno vpliva na psihofizično stanje nosečnice, saj preprečuje in zmanjšuje nevšečnosti, ki nastanejo v tem obdobju. Telesna aktivnost vas bo ponovno napolnila s potrebno energijo. Čvrste mišice bodo lažje kljubovale spremembam telesa. Z redno vadbo bo tudi porod lažji. Telo vam bo hvaležno za predporodno vadbo, s katero boste lažje obvladovale aktivnosti po porodu.

VLOGA TELESNE AKTIVNOSTI MED NOSEČNOSTJO:

  • nadaljevanje redne telesne aktivnosti,
  • vzdrževanje telesne pripravljenosti,
  • pozitiven vpliv na telesno držo in težo,
  • obvladovanje in odpravljanje morebitnih bolečin,
  • zmanjšana utrujenost,
  • priprava na aktivno vlogo pri porodu,
  • hitrejša pridobitev telesne pripravljenosti po porodu.

Pred pričetkom vadbe se obvezno posvetujte z vašim ginekologom.